Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych została powołana Zarządzeniem nr 0050 - 21/2011 Wójta Gminy Milówka z dnia 28 lutego 2011r. z późn. zm. na podstawie art 41 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu
w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
Skład Komisji:
Anna Maśka – pracownik Urzędu Gminy w Milówce,
Małgorzata Baranowska - pracownik GOPS w Milówce,
Jerzy Grzegorzek – Kierownik Posterunku Policji w Milówce,
Alicja Juraszek - przedstawiciel podmiotów gospodarczych prowadzących sprzedaż napojów alkoholowych,
Stanisław Pazdan – przedstawiciel Wójta.
Do ustawowych zadań gminnej komisji należy:
• inicjowanie działań w zakresie realizacji zadań własnych gminy związanych z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów alkoholowych,
• prowadzenie postępowania w sprawach osób nadużywających alkoholu, w tym podejmowanie czynności zmierzających do orzeczenia o zastosowaniu wobec osoby uzależnionej od alkoholu obowiązku poddania się leczeniu w zakładzie lecznictwa odwykowego,
• opiniowanie wydawania zezwoleń na sprzedaż lub podawanie napojów alkoholowych pod względem zgodności lokalizacji punktu sprzedaży z uchwałami rady gminy, o której mowa w art. 12 ust. 1 i 2 ustawy (limit i lokalizacja punktów, w których sprzedawane i podawane są napoje alkoholowe),
• kontrola przestrzegania zasad i warunków korzystania z zezwoleń na sprzedaż lub podawanie napojów alkoholowych (na podstawie upoważnienia wystawionego przez burmistrza art.18 ust.8 ww. ustawy)
Informacje o publikacji dokumentu
Data wytworzenia | Wytwarzający/Odpowiadający | Data udostępnienia (Udostępniający) | Data modyfikacji (Modyfikujący) |
2011-03-15 | Robert Piętka | 2011-03-15 12:20:52 (Krystyna Sikora) |
2012-01-09 11:12:43 (Krystyna Sikora) |