Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych powołana jest Zarzadzeniem nr 0151 - 66/2008 Wójta Gminy Milówka z dnia 27 czerwca 2008r. na podstawie art 41 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 26 pażdziernika 1982r. o wychowaniu
w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
Skład Komisji:
Anna Gębala
- Pełnomocnika ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych - przewodnicząca - pracownik samorządowy
Małgorzata Baranowska - z-ca przewodniczącej - pracownik GOPS w Milówce
Jerzy Grzegorzek – członek – Kierownik Posterunku Policji w Milówce
Wiesław Szczotka – członek – przedstawiciel podmiotów gospodarczych prowadzących sprzedaż napojów alkoholowych
Danuta Lewandowska – członek – przedstawiciel Wójta
Małgorzata Hutyra - członek - pedagog szkolny
Janina Wójtowicz - członek – przedstawiciel Wójta
Jan Misiarz - członek – przedstawiciel Wójta
Do ustawowych zadań gminnej komisji należy:
- inicjowanie działań w zakresie realizacji zadań własnych gminy związanych z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów alkoholowych,
- prowadzenie postępowania w sprawach osób nadużywających alkoholu, w tym podejmowanie czynności zmierzających do orzeczenia o zastosowaniu wobec osoby uzależnionej od alkoholu obowiązku poddania się leczeniu w zakładzie lecznictwa odwykowego,
- opiniowanie wydawania zezwoleń na sprzedaż lub podawanie napojów alkoholowych pod względem zgodności lokalizacji punktu sprzedaży z uchwałami rady gminy, o której mowa w art. 12 ust. 1 i 2 ustawy (limit i lokalizacja punktów, w których sprzedawane i podawane są napoje alkoholowe),
- kontrola przestrzegania zasad i warunków korzystania z zezwoleń na sprzedaż lub podawanie napojów alkoholowych (na podstawie upoważnienia wystawionego przez burmistrza art.18 ust.8 ww. ustawy)
Informacje o publikacji dokumentu
Data wytworzenia | Wytwarzający/Odpowiadający | Data udostępnienia (Udostępniający) | Data modyfikacji (Modyfikujący) |
2010-04-09 | Józef Bednarz | 2010-04-09 10:45:11 (Krystyna Sikora) |
2011-01-13 09:38:38 (Krystyna Sikora) |