Nabór na stanowisko: pracownik ds. obsługi kancelarii wójta i współpracy z organizacjami pozarządowymi

Wójt Gminy Milówka ogłasza nabór na stanowisko:

pracownik ds. obsługi kancelarii wójta i współpracy z organizacjami pozarządowymi

MIEJSCE PRACY : Urząd Gminy Milówka, 34 – 360 Milówka ul. Jana Kazimierza 123

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
Do podstawowych obowiązków pracownika należeć będzie:
- prowadzenie sekretariatu Wójta,
- prowadzenie całokształtu spraw z zakresu współpracy Gminy Milówka z organizacjami pozarządowymi,
- prowadzenie całokształtu spraw z zakresu ochrony zdrowia, w tym przygotowywanie, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zadaniami z zakresu ochrony zdrowia, dla których organem właściwym jest Wójt Gminy Milówka,
- przygotowywanie do udostępnienia informacji publicznej.
- prowadzenie całokształtu prac wynikających z obsługi GKRPA tj. przygotowywanie i wysyłanie na polecenie przewodniczącego Komisji  zaproszeń na posiedzenia Komisji oraz zaproszeń na rozmowy w celu wyjaśnienia okoliczności wskazujących na nadużywanie napojów alkoholowych, protokołowanie posiedzeń Komisji, sporządzanie protokołów i wyciągów z protokołów z przebiegu posiedzeń Komisji, przygotowywanie projektów innych pism Komisji, prowadzenie dokumentacji prac Komisji.

WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM URZĘDNICZYM:
Wymagania niezbędne:
Kandydat:
- Jest obywatelem polskim.
- Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
- Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
- Posiada wykształcenie wyższe kierunek administracja lub wyższe mgr i podyplomowe z zakresu administracji.
- Posiada co najmniej kilkumiesięczny staż pracy na identycznym lub podobnym stanowisku w administracji publicznej

Wymagania dodatkowe:
- Umiejętność obsługi komputera ( pakiet Office, internet ), urządzeń biurowych ( telefon, fax, ksero, skaner).
- Dobra znajomość zagadnień z: ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( tj. Dz. U. nr 142 poz. 1591 z 2001r. z póź. zm.), ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępnie do informacji publicznej ( Dz. U. nr 112, poz. 1198 z póź. zm.), ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie ( Dz. U. nr 96 poz. 873 z póż. zm.), obowiązujących uchwał Rady Gminy Milówka i zarządzeń Wójta dotyczących współpracy z organizacjami pozarządowymi, .
- Dokładność, rzetelność, komunikatywność, umiejętność łatwego nawiązywania kontaktu, opanowanie, wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy własnej.

OFERTY KANDYDATÓW MUSZĄ ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY :
- Kopia dowodu osobistego.
- Dokumenty lub uwierzytelnione kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie: dyplomy
i świadectwa ukończenia innych form podnoszenia kwalifikacji ( studia podyplomowe, egzaminy zawodowe, kursy ).
- Dokumenty lub uwierzytelnione kopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu
z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej i list motywacyjny.

Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych i zaadresowanych kopertach do dnia 24 lipca 2009r. godz. 15 30 . Na kopercie powinien być umieszczony napis:  „ Nabór na stanowisko pracownika ds. obsługi kancelarii wójta i współpracy z organizacjami pozarządowymi „

Oferty można składać osobiście lub drogą pocztową pod adresem:
Urząd Gminy Milówka
34 – 360 Milówka
ul. Jana Kazimierza 123

W przypadku złożenia oferty drogą pocztą za datę złożenia oferty przyjmuje się dzień wpłynięcia oferty do Urzędu.

Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. nr 223, poz. 1458 z 2008r. ) oraz Zarządzeniem nr 119/ORG/2005 Wójta Gminy Milówka z dnia 31 sierpnia 2005r. ze zm. ( tekst zarządzenia jest dostępny na stronie www.bip.milowka.com.pl ).

Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Milówka. Upoważnionym do bezpośrednich kontaktów z kandydatami jest Anna Gębala – Kierownik Referatu Organizacyjnego w Urzędzie Gminy Milówka, tel. 0 33 8637 190 w. 18.

Milówka, dnia 9 lipca 2009r.

    Wójt

Józef Bednarz

 

Załączniki:

Opis (kliknij aby pobrać) Data zamieszczenia Rozmiar
opis stanowiska pracy 2009-07-10 15:03:07 68 kB
proponowany zakres czynności 2009-07-10 15:03:48 67 kB

Informacje o publikacji dokumentu

Data wytworzenia Wytwarzający/Odpowiadający Data udostępnienia (Udostępniający) Data modyfikacji (Modyfikujący)
2009-07-10 Józef Bednarz 2009-07-10 15:02:17
(Anna Gębala)
2009-07-10 15:02:17
(Anna Gębala)
Wyświetl historię zmian dokumentu wydrukuj dokument« powrót do listy

© 2015 Żywiec