Ewidencja ludności
Ewidencja ludności:
W skład ewidencji ludności wchodzą zbiory :
-
Danych meldunkowych,
-
PESEL,
-
Ewidencja wydanych i utraconych dowodów osobistych.
Zbiory prowadzone są według zasad określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1974r.
o ewidencji ludności i dowodach osobistych ( j.t. Dz. U. nr 87, poz. 960 z 2001r. ).
Udostępnianie danych zawartych w ww. zbiorach następuje na umotywowany wniosek, podmiotom określonym w ustawie o ewidencji ludności i dowodach osobistych, z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.
Informacje o publikacji dokumentu
Data wytworzenia | Wytwarzający/Odpowiadający | Data udostępnienia (Udostępniający) | Data modyfikacji (Modyfikujący) |
2003-07-02 | Anna Gębala | 2003-07-02 10:28:58 (Anna Gębala) |
2003-07-02 10:49:08 (Anna Gębala) |