Ogłoszenie o konkursie ofert na zadanie pn."Zakup i dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Gminy Milówka w 2013 r.”

RRG.271/K.1/2013

Milówka, dnia 14.01.2013 r.


O G Ł O S Z E N I E
o zamówieniu poniżej 14 000 euro

Zamówienie realizowane jest w oparciu o wewnętrzny Regulamin udzielania przez Urząd Gminy oraz jednostki organizacyjne Gminy Milówka zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro.


Wójt Gminy Milówka ogłasza konkurs ofert na zadanie pn.„Zakup i dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Gminy Milówka w 2013 r.”

Opis przedmiotu zamówienia:

-zakup oraz dostawa na miejsce materiałów biurowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy zawarto w formularzu ofertowym do niniejszej specyfikacji. Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe oraz winny posiadać niezbędne świadectwo producenta.
Ilości materiałów biurowych zawarte w specyfikacji są orientacyjne. Rzeczywiste ilości wynikać będą z bieżących potrzeb, określone będą w zamówieniach indywidualnych. Zaoferowane ceny będą obowiązywać w całym okresie wykonania zadania.
2. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie należy wykonać w terminie do 30.06.2013 r. Dostawy sukcesywne w terminie do 3 dni od daty zamówienia pisemnego przesłanego faksem.

3. Kryteria oceny ofert:
-Koszt brutto – 100%

4. Oferty zawierające:
-formularz ofertowy sporządzony wg załączonego wzoru,
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
należy składać do dnia 21.01.2013 r. godz. 15:30 pod adres: Urząd Gminy Milówka
ul. Jana Kazimierza 123
34-360 Milówka
Ofertę należy złożyć w kopercie zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta winna być zaadresowana na Zamawiającego pod adres podany na wstępie oraz posiadać oznaczenie:
Oferta na: Zakup i dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Gminy Milówka w 2013 r.

Uwaga: do pozycji 35 – papier do druku A4, Zamawiający żąda określenia nazwy i producenta papieru oraz dołączenia 1 sztuki próbki oferowanego papieru celem porównania jakości w/w produktu.

5. Osoba do kontaktu z Oferentami: Alicja Zaworonek tel. 33 8637190 wew.23

6. Do niniejszego konkursu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm).

 

 


Wójt Gminy

Robert Piętka

Załączniki:

Opis (kliknij aby pobrać) Data zamieszczenia Rozmiar
Formularz ofertowy 2013-01-14 15:25:21 19 kB
Oświadczenie 2013-01-14 15:29:44 14 kB
Wyjaśnienie treści oferty 2013-01-18 11:37:38 14 kB

Informacje o publikacji dokumentu

Data wytworzenia Wytwarzający/Odpowiadający Data udostępnienia (Udostępniający) Data modyfikacji (Modyfikujący)
2013-01-14 Robert Piętka 2013-01-14 15:22:21
(Alicja Zaworonek)
2013-01-14 15:22:21
(Alicja Zaworonek)
Wyświetl historię zmian dokumentu wydrukuj dokument« powrót do listy

© 2015 Żywiec