PRZETARG - winda

Milówka, dnia 18.08.2009 r.

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
DO POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO PROWADZONEGO
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

o wartości szacunkowej powyżej 14 000 euro a mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. nr 223 , poz. 1655 z późn. zmian. )

I. Nazwa , adres Zamawiającego
GIMNAZJUM IM.JANA PAWŁA II W MILÓWCE
UL.SPORTOWA 15, 34-360 MILÓWKA

Tel.: 033 8637-180 Telefaks: 033 8637-180 NIP 553-21-29-501
strona internetowa Zamawiającego : www.gimnazjum-milowka.yoyo.pl
Postępowania prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmian.), zwanej dalej „ ustawą „ oraz akty wykonawcze wydane na jej podstawie oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia zwana dalej „SIWZ” zawiera informacje i wytyczne dla Wykonawców ubiegających się o uzyskanie zamówienia publicznego na : „ Dostawę i montaż windy osobowej przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych w budynku Gimnazjum im.Jana Pawła II w Milówce”.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia opracowano na podstawie wyżej cytowanej ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz jej aktów wykonawczych.
W sprawach nieuregulowanych niniejszą specyfikacją stosuje się przepisy ustawy.
II. Informacje o walutach, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą - złoty polski.

III . Przedmiot zamówienia (CPV: 45.31.31.00 - 5)
Dostawa i montaż podnośnika platformowego śrubowego „Cibes” typ A5000 lub platformy o równoważnych parametrach technicznych i funkcjonalnych (przeznaczonej do transportu pionowego osób niepełnosprawnych) wraz z szybem windowym o odpowiednich wymiarach do umieszczenie w istniejącym szybie murowanym w stanie surowym (bez podszybia). W budynku istnieje szyb wymurowany w kształcie prostopadłościanu o wymiarach: podstawa 170cm*181 cm całkowitą wysokości 488cm.
Wykonawca po montażu i zmontowaniu windy winien podłączyć ją do istniejącej instalacji elektrycznej (do szybu doprowadzony jest przewód elektryczny 5-ożyłowy o średnicy 30 mm).Ponadto należy uruchomić urządzenie oraz przygotować stosowne dokumenty dopuszczające do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego. Wszystkie stosowane materiały i rozwiązania techniczne muszą być zgodne z aktualnie obowiązującymi normami i przepisami .
Wymagania funkcjonalne windy:
udźwig min. 400 kg i min. 4 osoby,
ilość przystanków: 2,
ilość frontów: 2 szt.,
wysokość podnoszenia około 3,7 m
drzwi otwierane automatycznie.


Zadanie obejmuje:
- wykonawca zabezpieczy miejsce pracy w sposób nie kolidujący z pracą szkoły i zapewniający całkowite
bezpieczeństwo uczniom,
- dostawa windy z oprzyrządowaniem na miejsce montażu,
- montaż,
- sporządzenie dokumentacji do rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego i jej rejestracja,
- dopuszczenie do eksploatacji i uzyskanie pozytywnej decyzji z UDT,
- wykonanie prób odbioru i rozruchu urządzenia dźwigowego z udziałem wymaganych instytucji,
w tym Urzędu Dozoru Technicznego i Zamawiającego,
- dostarczenie dokumentacji technicznej dźwigu (DTR) z instrukcją obsługi, konserwacji
i eksploatacji w języku polskim,
- przeszkolenie wytypowanych pracowników Gimnazjum im.Jana Pawła II w Milówce w zakresie
obsługi i eksploatacji dźwigu,
- inne prace niezbędne do prawidłowego wykonania w/w przedmiotu zamówienia.

Winda pracować będzie pomiędzy parterem budynku a pierwszym piętrem

Informacje dodatkowe :
W kalkulacji ceny należy uwzględnić wszelkie roboty i koszty jakie poniesie wykonawca w związku z dostawą i montażem windy w budynku Gimnazjum im.Jana Pawła II w Milówce .

IV. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na zamówienie .
V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa
w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych .
VII. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzania aukcji elektronicznej
VIII. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej
IX. Zamawiający nie przewiduje także dynamicznego systemu zakupów
X. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu
XI. Miejsce realizacji zamówienia – Gimnazjum im.Jana Pawła II w Milówce, ul.Sportowa 15; 34-360 Milówka.
XII. Termin realizacji zamówienia
Wykonawca będzie realizowała zamówienie od daty podpisania umowy do dnia 30.10.2009r.
XIII. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z oferentami są : Pani mgr Maria Sołtysek-Gluza oraz Pani mgr Elżbieta Babicka telefon : 033 8637-180
XIV. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami
1) Treść SIWZ wraz z załącznikami dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego pod adresem: www.gimnazjum-milowka.yoyo.pl 2) Porozumiewanie się zamawiającego z wykonawcami może odbywać się w formie pisemnej lub faksem. 3) W przypadku porozumiewania się faksem każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania stosownych oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji. 4) Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynie do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert. Pytania wykonawców winny być sformułowane na piśmie i skierowane na adres zamawiającego :Gimnazjum im.Jana Pawła II w Milówce , ul.Sportowa 15; 34-360 Milówka 5) Zamawiający jednocześnie przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniami wszystkim wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieszcza na stronie internetowej na której udostępniona jest SIWZ. 6) Wszelka korespondencja dotycząca wnoszonych zapytań, modyfikacji SIWZ, protestów oraz rozstrzygnięć będzie zamieszczona na stronie www.gimnazjum-milowka.yoyo.pl 7) Zamawiający nie przewiduje zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ.
XV. Termin związania ofertą
1) Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 2) Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

 

XVI. Warunki udziału w postępowaniu :
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w ustawie i w niniejszej SIWZ oraz następujące warunki :
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- Poprzez posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający rozumie wpis przedsiębiorcy do właściwego rejestru lub ewidencji działalności
gospodarczej.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów
do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych .
- W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu Zamawiający wymaga niezalegania Wykonawcy z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub uzyskania zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu .
XVII. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie XVIII SIWZ metodą „spełnia/niespełnia”, z uwzględnieniem przepisu art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia w/w warunki.
XVIII . Dokumenty i oświadczenia wymagane w postępowaniu
Oświadczeniach i dokumenty na potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu:
1. Wypełniony formularz oferty- na druku, którego wzór został dołączony do materiałach przetargowych –załącznik Nr 1 ;
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych – w formie załącznika Nr 2;
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia , ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ;.
5. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór projektu umowy na realizację zamówienia , który został dołączony do materiałów przetargowych – w formie załącznik Nr 3;
Inne dokumenty składane wraz z ofertą:
1.Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy wykonawca
składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika;
2.W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo, o którym mowa w art.23 ust.2 ustawy
- Pzp;
XIX. WADIUM
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
XX. Sposób przygotowania oferty
Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w SIWZ i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.
1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie nieścieralnym atramentem.
3. Wszystkie kartki oferty powinny być trwale spięte , ponumerowane oraz zaparafowane lub podpisane przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osoby uprawnione.
4. W przypadku oferty składanej przez konsorcjum , do oferty powinno zostać załączone Pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania członków konsorcjum w trakcie postępowania (pełnomocnictwo może także obejmować uprawnienia do zawarcia umowy) o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty.
5. Oferta składana przez wykonawcę powinna być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Do oferty wykonawca dołącza wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ w kolejności określonej w punkcie XVIII.
6. Wykonawcy przedstawią wypełniony formularz oferty wraz ze stanowiącymi
jego integralną część załącznikami zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ,
bez dokonywania w nich zmian.
UWAGA:
- Wszystkie wykropkowane miejsca muszą być wypełnione.
7. Kserokopie dokumentów należy poświadczyć „za zgodność z oryginałem” przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, na każdej zapisanej stronie z zastrzeżeniem ust. 8 .
8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna
lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić
jej prawdziwości w inny sposób.
9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
10. Do oferty składanej przez konsorcjum każdy z podmiotów wymienionych w umowie winien złożyć samodzielnie dokumenty o których mowa w pkt. XVIII ust.2, 3 .
11. Wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany, powinny być parafowane
i opieczętowane przez osobę podpisującą ofertę.
12. Oferta musi być złożona w nieprzejrzystej i zaklejonej kopercie lub opakowaniu,
na którym należy umieścić:
1) nazwę i adres Zamawiającego
2) nazwę i adres wykonawcy
3) napis:Przetarg nieograniczony:
„Dostawa i montaż windy osobowej przystosowanej do przewozu osób
niepełnosprawnych w budynku Gimnazjum im.Jana Pawła II w Milówce„
Nie otwierać przed 28 sierpnia 2009 r. godz. 11 : 00 ”.
13. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
14. W przypadku gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. Nr 153, poz. 153 z 2003 r. z późn. zm.), wykonawca powinien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te winny być umieszczone w osobnej wewnętrznej kopercie, odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie. Strony należy ponumerować w taki sposób, aby umożliwić ich dopasowanie do pozostałej części oferty (należy zachować ciągłość numeracji stron oferty).

XXI. Miejsce i termin składania ofert

1) Oferty można składać w siedzibie zamawiającego w sekretariacie Gimnazjum im.Jana Pawła II w Milówce w terminie do dnia 28sierpnia 2009 r.do godziny 11:00.
2) Potwierdzenie złożenia oferty z odnotowanym terminem jej złożenia oraz numerem jakim została oznakowana – wydawane będzie wyłącznie na pisemny wniosek oferenta.
3) Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona wykonawcy – złożenie oferty w terminie spoczywa na składającym ofertę .
XXII Miejsce i termin otwarcia ofert

1) Oferty zostaną otwarte w siedzibie zamawiającego w sekretariacie Gimnazjum im.Jana Pawła II w Milówce w dniu 28 sierpnia 2009 r. o godz. 11:00.
2) Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert. W przypadku nieobecności wykonawcy przy otwieraniu ofert, zamawiający prześle wykonawcy protokół z sesji otwarcia ofert na jego pisemny wniosek.
3) Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia .
Podczas otwarcia kopert z ofertami Zamawiający ogłosi nazwy oraz adresy Wykonawców
4) Zamawiający odrzuci ofertę w przypadkach określonych w art. 89 i art. 24 ust.4 Ustawy PZP
5) Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania jeżeli nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub nie spełnił innych wymagań określonych w ustawie lub niniejszym dokumencie
XXIII. Wycofanie oferty lub jej zmiany
1) Wykonawca może wprowadzać zmiany, poprawki i uzupełnienia do złożonych ofert pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian przed upływem terminu składania ofert.
2) Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych wymagań, jak składana oferta tj. w dwóch kopertach (wewnętrznej i zewnętrznej) odpowiednio oznakowanych dodatkowo dopiskiem „ZMIANA”.
3) Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia (według takich samych zasad, jak wprowadzenie zmian i poprawek) z napisem na zewnętrznej kopercie „WYCOFANIE”.
4) Koperty oznaczone napisem „WYCOFANIE” będą otwierane w pierwszej kolejności i po stwierdzeniu poprawności postępowania wykonawcy oraz zgodności ze złożonymi ofertami, koperty wewnętrzne ofert wycofanych nie będą otwierane.
5) Koperty oznaczone dopiskiem „ZMIANA” zostaną otwarte przy otwieraniu oferty wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian zostaną dołączone do oferty.
XXIV. Sposób obliczenia ceny
1) Cenę ofertową stanowi łączne wynagrodzenie brutto ( wraz z podatkiem VAT), jakie będzie
przysługiwało wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2) W ofercie należy również podać stawkę podatku VAT. Wykonawca ponosi
odpowiedzialność za właściwe określenie stawki podatku od towarów i usług VAT
zgodnie z obowiązującymi przepisami
3) Cena musi być podana cyfrowo i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku .
4) W kalkulacji ceny należy uwzględnić wszystkie koszty jakie poniesie wykonawca w związku
z wykonaniem przedmiotu zamówienia , w tym koszt windy , dostawy i montażu windy ,
prace budowlane, wykonanie dokumentacji montażowej i rejestracyjnej dla potrzeb Urzędu
Dozoru Technicznego, rozruchu, uczestnictwa w odbiorze technicznym oraz rejestracji
w UDT .
5) Cena ofertowa ustalona wg w/w zasad stanowić będzie wartość ryczałtową niepodlegajacą
zmianom.
6) Zamawiający nie dopuszcza podania ceny ofertowej w walutach obcych . Cena powinna
Być podana w polskich jednostkach pieniężnych ( złotych polskich i groszach).

XXV. Opis kryteriów oraz sposób oceny ofert
1) Oferty spełniające formalne wymagania, określone w niniejszej SIWZ, złożone przez wykonawców
nie podlegających wykluczeniu, będą oceniane według jednego kryterium najniższej ceny – 100 %

2) Ocena w zakresie przyjętego kryterium będzie dokonywana na podstawie ilości punktów
Otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru:
C on
C = ----------- x 100 % x 100 pkt
C ob
C - ilość punktów
C on - najniższa cena ofertowa ( Co) spośród ofert spełniających wymogi formalne;
C ob - cena (Co) badanej oferty
gdzie Co – cena wynikająca ze złożonej oferty

3) Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość
punktów w przyjętym w niniejszym postępowaniu kryterium .
4) Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone
oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia
w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą
zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
5) W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dot.
treści złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
6) Zamawiający poprawi w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie
b) oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze SIWZ, nie powodujące istotnych zmian w treści
ofert niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7) Przy poprawianiu oczywistej omyłki rachunkowej Zamawiający będzie stosował się w szczególności do
następujących zasad- w przypadku oferty z ceną określoną za cały przedmiot zamówienia albo jego
część ( cena ryczałtowa ):
a) przyjmuje się, że prawidłowo podano cenę ryczałtową bez względu na sposób jej obliczenia,
b) jeżeli cena ryczałtowa podana liczbą nie odpowiada cenie ryczałtowej podanej słownie , przyjmuje
się za prawidłową cenę ryczałtową podana słownie.
c) jeżeli obliczona cena nie odpowiada sumie cen ryczałtowych, przyjmuje się, ze prawidłowo podano
poszczególne ceny ryczałtowe.

XXVI. FORMALNOŚCI, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia
Wykonawców którzy złożyli oferty , o :
a) wyborze najkorzystniej oferty, podając nazwę ( firmę), siedzibę i adres wykonawcy,
którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy ( firmy)
siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny
i porównania złożonych ofert zawierającym punktacje przyznaną oferentom
w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktacje;
b) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne
i prawne;
c) wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia
podając uzasadnienie faktyczne i prawne;
2) Zamieści informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę ( firmę) i adres
Wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru na stronie internetowej:
www.gimnazjum-milowka.yoyo.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego.

3) Zamawiający powiadomi wybranego wykonawcę o terminie podpisania umowy.
4) Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie
nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty,
nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą z zastrzeżeniem art.94
ust. 1a ustawy.
5) Umowa zostanie zawarta w siedzibie Zamawiającego na warunkach określonych
w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
6) Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą
spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą
przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp.
XXVII. Możliwość wykonania części zamówienia przez podwykonawców W przypadku, gdy wykonawca zamierza wykonać cześć niniejszego zamówienia przy udziale podwykonawców, zobowiązany jest do podania w składanej ofercie, jaki zakres zamówienia powierzy podwykonawcom.
XXVIII. Środki ochrony prawnej
Wykonawcom, którzy uznają że ich interes prawny doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego zasad określonych w Ustawie Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI tej ustawy – „Środki ochrony prawnej”. Zgodnie z art. 184 ust.1 odwołanie przysługuje wyłącznie od rozstrzygnięcia protestu dotyczącego :
- opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu;
- wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
- odrzucenia ofert.
XXIX . Postanowienia końcowe – zasady udostępniania dokumentów
Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu oraz ofert w trakcie prowadzonego postępowania z wyjątkiem dokumentów stanowiących załączniki do protokołu ( jawne po rozstrzygnięciu postępowania ) oraz stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i dokumentów lub informacji zastrzeżonych przez uczestników postępowania.
Udostępnienie zainteresowanym odbywać się będzie wg poniższych zasad :
- zamawiający udostępni protokół wraz z załącznikami na pisemny wniosek wykonawcy;
- udostępnienie może nastąpić poprzez wgląd w siedzibie zamawiającego , przesłanie kopii protokołu
lub załączników pisemnie, faksem, zgodnie z wyborem wnioskodawcy wskazanym we wniosku,

- w przypadku udostępnienia w siedzibie Zamawiającego –sekretariat Gimnazjum im.Jana Pawła II w Milówce w czasie godzin jego pracy, zamawiający wyznaczy członka Komisji, w którego obecności udostępnione zostaną dokumenty,
- bez zgody zamawiającego, wnioskodawca w trakcie wglądu do protokołu lub załączników, w miejscu
wyznaczonym przez zamawiającego, nie może samodzielnie kopiować lub utrwalać za pomocą urządzeń
lub środków technicznych służących do utrwalania obrazu treści złożonych ofert,
- jeżeli z przyczyn technicznych przesłanie kopii będzie znacząco utrudnione, w szczególności z uwagi
na ilość żądanych do przesłania dokumentów , zamawiający poinformuje o tym wnioskodawcę
i wskaże sposób, w jaki mogą być one udostępnione,
- w wyjątkowych przypadkach , w szczególności związanych z zapewnieniem sprawnego toku prac
dotyczących badania i oceny ofert, zamawiający udostępni oferty do wglądu lub prześle ich kopie
w terminie przez siebie wyznaczonym .


XXX. Dokumentację przetargową stanowią
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami :
1/ Formularz ofertowy
2/ Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 i niepodleganiu
Wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
3/ Wzór – projekt umowy

 

Z A T W I E R D Z A M :
 

 

Załączniki:

Opis (kliknij aby pobrać) Data zamieszczenia Rozmiar
Załączniki 2009-08-18 20:00:44 61 kB

Informacje o publikacji dokumentu

Data wytworzenia Wytwarzający/Odpowiadający Data udostępnienia (Udostępniający) Data modyfikacji (Modyfikujący)
2009-08-18 Tadeusz Pytel 2009-08-18 19:57:18
(Tadeusz Pytel )
2009-08-18 19:58:55
(Tadeusz Pytel )
Wyświetl historię zmian dokumentu wydrukuj dokument« powrót do listy

© 2015 Żywiec